Referencje

broler.serwis

Sławomir G.

„Miałem kilka Merców przez moje 74 letnie życie, jeździłem po różnych serwisach, aż trafiłem na Brolera. Naprawdę warto. Solidnie, uczciwie, tanio..”

Sławomir G.

Jacek B.

„...nie spotkałem się nigdzie z takim podejściem do klienta, aż się wierzyć nie chce że są jeszcze tacy ludzie, którzy potrafią tak fachowo i w miłej atmosferze pomóc, ceny części są bardzo przystępne, mało tego, okazało się, że serwisują też motocykle …  Polecam w 100%!”

Jacek B.

Grzegorz P.

„Wszystko tak jak być powinno. Dobry kontakt z doradcą serwisowym, zakres napraw, jak i koszty uzgadniane telefonicznie. Pozytywne zaskoczenie - usługa door-to-door. Na lawecie lub na kołach. Nie mam Mercedesa, ale flotę Kia - przeniosę do nich spokojnie.”

Grzegorz P.

Darek L.

„Bardzo szybka, sprawna obsługa, a przede wszystkim bardzo bezpieczna z punktu widzenia obecnej epidemii. Stanowiska obsługi klienta odizolowane, dostępne preparaty do dezynfekcji itd. Samochód (Lexus) po przeglądzie umyty, wysprzątany i OZONOWANY!!! Polecam !!!”

Darek L.

Jarosław R.

„Witam, zleciłem firmie wymianę klocków na przedniej osi w Mercedesie V-Klasa 220D 4Matic 2018 rok przy przebiegu 45000 km. Naprawa wykonana prawidłowo. Polecam zakład BS Broler”

Jarosław R.

Jakub B.

„Szybka i trafna diagnoza. Informacje dot. prowadzonych prac przy aucie przekazywane na bieżąco.”

Jakub B.

Sylawana

„Serwis wykonał wszystkie czynności w sposób nienaganny, kontakt z doradcami serwisu oceniam na bardzo dobry, wycena naprawy, kultura i sposób wydania samochodu na najwyższym poziomie. Cena adekwatna do wykonanych czynności, a co najważniejsze zgodna z ustaleniami zrobionymi w trakcie weryfikacji (Mercedes SLK). Samochód umyty i wykonano jeszcze ozonowanie, mam teraz sprawny i sterylny samochód.”

Sylawana

Mikołaj S.

„Samochód był bardzo szybko naprawiony. Miła obsługa. Bardzo mi się podoba, że można załatwić problemy przez SMS i że dostałem link ze zdjęciami o miejscach problemowych. To chyba jest najlepszy serwis z którym spotkałem się.”

Mikołaj S.

Ania P.

„Szybko, sprawnie (Peugeot 308) i bardzo sympatycznie z zachowaniem wszelkich "norm koronawirusowych".”

Ania P.

Adam

„Miałem problem w aucie z elektroniką (Mercedes Klasy E), szukałem mechanika co temu zaradzi, ale nikt nie ogarniał tematu. Kolega podał nr tel. do serwisu co naprawia Merca, umówiłem się i pojechałem. Serwisant zapytał i udzielił odpowiedzi co należy zrobić. Po chwili auto zrobione. Pomogą, udzielą porady, super serwis.”

Adam

Sylwek

„Bardzo miła i profesjonalna obsługa, jakość wykonania bardzo wysoka (Audi A6).”

Sylwek

Cezary K.

„Warsztat godny polecenia, obsługa sprawna, miła. Usługa wykonana ze starannością i dokładnością (Mercedes W210). Przystępne ceny.”

Cezary K.

Krzysztof P.

“Profesjonalny serwis za rozsądne pieniądze. Wysoce rekomendowany. Dziękuję za waszą ciężką pracę.”

Krzysztof P.

Mariusz G., Bracia Goźlińscy

„Opinię wystawiam po kilku latach owocnej współpracy między firmą Broler Bosch Service, a Bawaria Racing Power. Śmiało polecam jeśli chodzi o zakupy części czy też serwis naprawczy. Miło jest współpracować z najlepszymi! Pozdrawiam i życzę nam długiej i owocnej współpracy!”

Mariusz G., Bracia Goźlińscy

Sławomir S.

„Polecam. Zakupiona część nowa, oryginalna była tańsza, niż używane na alledrogo.”

Sławomir S.

Jerzy S.

„Najlepszy serwis na kuli ziemskiej.”

Jerzy S.

Wiesław K.

„Super serwis. Jak Bosch - to Broler. Polecam, było szybko, profesjonalnie i skutecznie.Dobra cena w dobrym serwisie, a najważniejsze jest to, że będzie NA DŁUGO!!”

Wiesław K.

Magdalena Sz.

„Rewelacyjni fachowcy znający się na rzeczy. Doradzili nam idealne rozwiązanie i potraktowali "po królewsku". Z przyjemnością wracamy do Nich z najdrobniejszą sprawą!”

Magdalena Sz.

Robert K.

„Polecam!! Profesjonalna obsługa, piękne i zadbane auta."

Robert K.

Iwona K.

„Serdecznie polecam, fajne miejsce do naprawy samochodów, w dodatku różnych, a nie tylko Mercedesów.”

Iwona K.

Karolina K.

„Pełen profesjonalizm. Bardzo dobre, indywidualne podejście do Klienta. Obsługa sympatyczna i kompetentna. Auto gotowe następnego dnia. Polecam serdecznie.”

Karolina K.

Jarosław D.

„Solidnie i z gwarancją!!!”

Jarosław D.

Adam Cz.

„Pełen profesjonalizm.”

Adam Cz.

Zofia Z.

„Bardzo polecam ten salon samochodowy za profesjonalizm i bardzo wysoką jakość obsługi.”

Zofia Z.

Ewa S.

„W serwisie T. chcieli mnie puścić nawet "bez toreb". Dziękuję Broler Bosch Service za pomoc, profesjonalne podejście i przywrócenie "koników" mojej księżniczce!!!”

Ewa S.

Ewelina D.

„Serwis i obsługa na najwyższym poziomie!!!”

Ewelina D.

Krzysztof K.

„Życzliwe podejście do klienta, zrozumienie i zaradzenie jego problemom, nawet jeśli oficjalny serwis fabryczny odmówi pomocy.”

Krzysztof K.

Harrier

„Naprawiałem w Broler Bosch Service już kilka samochodów i jestem bardzo zadowolony. Obsługa jest zawsze na wysokim poziomie. Jakość usługi jest bardzo wysoka. Samochód jest naprawiany profesjonalnie, przez wykwalifikowany zespół, a na koniec jeszcze jest sprzątany i myty. Samochód zrobili mi bardzo szybko. Tym razem (Mercedes S211 E320 CDI) był robiony przegląd serwisowy całego samochodu, wymiana płynu hamulcowego, wymiana przewodu paliwowego, wymiana filtrów paliwa, kabinowego, wymiana oleju silnikowego, wymiana simeringów, wymina silentbloka i sworznia wahacza i kupę innych pierdół jak uszczelniacze i sparciałe gumki, które kwalifikowały się już do wymiany.”

Harrier

Janusz Tylman - kompozytor oraz pianista, autor muzyki filmowej, teatralnej oraz musicali

„Jestem klientem firmy Broler Serwis już ok. 15 lat. Serwisuję trzeci samochód z rzędu i zawsze napotykam na wiele życzliwości i sympatii. Mogę śmiało stwierdzić, że jesteśmy przyjaciółmi. Dotyczy to zarówno właściciela - pana Zbyszka, jak i załogi. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Właśnie w "biedzie" poratował mnie pan Zbyszek Broler, kiedy zostałem nagle bez samochodu (na skutek wypadku). Znalazł mi natychmiast inne auto, nie bacząc na sprawy fiskalne. Wiedział jak bardzo potrzebny był mi samochód w mojej pracy. Kiedy świętowaliśmy wspólnie jubileusz 15 lecia firmy, poczułem się jakbym był jej członkiem. Wiem, że zawsze mogę liczyć na pomoc, bez względu na porę czy termin. Po tylu latach znamy się wzajemnie bardzo dobrze. Zawsze rozmawiamy o naszych sprawach osobistych czy zawodowych, o problemach i sukcesach. I nie są to zdawkowe rozmowy, lecz przyjacielskie, serdeczne. Mamy do siebie zaufanie i nigdy go nie nadużywamy. Wszelkie problemy techniczne rozwiązywane są w przyjacielskiej atmosferze i to jest bardzo komfortowe dla mnie. Wiem, że w sprawach dotyczących samochodu o nic nie muszę się martwić. Firma rozwija się i przeobraża, ale przyjacielskie stosunki pozostają. Cieszę się z tego i trzymam kciuki za przyszłość!”

Janusz Tylman - kompozytor oraz pianista, autor muzyki filmowej, teatralnej oraz musicali

Wojciech K.

„Zdecydowanie polecam wszystkim właścicielom Mercedesów i nie tylko, fachowa, konkretna obsługa oraz duży wybór dobrych części przy przystępnych cenach.”

Wojciech K.

Daniel S.

„Trzy pokolenia mówią same za siebie. Polecam.”

Daniel S.

Paweł P.

„Panowie mają serce do samochodów. Ceny są bardzo przystępne, a jakość pracy nieporównywalnie wyższa od innych serwisów.”

Paweł P.

Cezary M.

,,Profesjonalnie od zawsze, POLECAM!!!”

Cezary M.

Piotr N.

„Polecam bardzo, 100% profesjonalizm i 110% satysfakcja.”

Piotr N.

Mikołaj K.

„Profesjonalna i miła obsługa, rozsądne ceny i wysoka jakość. Dlatego jestem z Wami już 9 lat. Dziękuję!”

Mikołaj K.

Paweł S.

„Najlepiej jak się da bez owijania w bawełnę.”

Paweł S.

Mariusz L.

„Solidna firma, najlepsi fachowcy, wyśmienita obsługa! Polecam wszystkim wymagającym Klientom, a w szczególności użytkownikom Mercedesa!!!”

Mariusz L.

Marta U.

„Łamiecie stereotypy, że wszechstronność wyklucza specjalizację w danej dziedzinie! Kompleksowo, z gwarancją i z pełnym zaufaniem do słuszności napraw. Właśnie dlatego od lat z Wami!”

Marta U.

Tomasz K.

„Auto po Waszym detailingu robi wrażenie! Widać, że zespół ma doświadczenie i działa z pasją!”

Tomasz K.

Martin

„Naprawa (Opel Insignia OPC kombi 2013) była stosunkowo prosta, więc ciężko ocenić samą usługę, jednak to, na co zwróciłem największą uwagę, to obsługa klienta. Mimo, że zgłosiłem się z konkretną usterką, to mechanicy zwrócili też uwagę na kilka innych rzeczy, którymi wart byłoby się w przyszłości zająć i po diagnozie umówiliśmy się telefonicznie na dokładny koszt naprawy. Na wymianę zacisku hamulców czekałem 3 dni, stąd "umiarkowany" czas naprawy. Auto odbierałem od innego pana, niż ten, który mnie przyjmował, a ten, który mnie przyjmował zadzwonił jeszcze po kilku dniach podpytać, czy wszystko w porządku, czy nie ma żadnych problemów. Nigdy się z czymś takim nie spotkałem i na pewno utkwi mi to w pamięci, bo tak się powinno dbać o klienta. Poza tym nie zrobiliśmy kilku rzeczy, o których wspominałem, bo okazało się, że nie wymagają naprawy. Także warsztat dla mnie póki co - OK, czas i koszt naprawy jak na Warszawę i autoryzowany serwis Bosch - OK, a obsługa i podejście klienta pierwszorzędne.”

Martin

Slavko

„Najlepszy warsztat w jakim byłem. Pełen profesjonalizm. Naprawa (Opel Astra G) wykonana z wielką dbałością o szczegóły, bardzo miła obsługa.”

Slavko

Zobacz jak Broler.Serwis prezentuje się na zdjęciach

Bo jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

Prześlij nam swoją referencję

Your opinion is very important for us

Prześlij nam swoją referencję

Wypełnij wszystkie poniższe dane.

Umów się na wizytę w Broler.Serwis

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Broler Bosch Service w celach marketingowych, w tym m.in. dla informowania o aktualnych akcjach promocyjnych i aktualnej ofercie.

* Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.) o treści marketingowej pochodzących od Broler Bosch Service.

* Wyrażam zgodę na wykorzystywanie przez Broler Bosch Service telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz.U. 2014 poz. 243 z późn. zm.).

Administratorem Danych jest Broler Bosch Service z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzemieślników 5/7, 03-684 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych powinny być skierowane na adres e-mail: broler@bosch-service.pl

* Pole wymagane

broler.serwis

× Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki .