Znając trudności i problemy użytkowników samochodów Volkswagen wyposażonych w silniki TSI zapewnimy Państwu zarówno konsultacje, jak i fachowy serwis.
Wypowiedzi znawców tematu jest wiele, a pamiętać należy że każdy przypadek jest inny i wymaga weryfikacji, co Państwu zapewnimy. „… dolegliwością 1.8 TSI jest nadmierne zużycie oleju silnikowego - nawet w nowych egzemplarzach normą jest spalanie ponad 1 l oleju na 1000 km. Wedle norm producenta dopuszczalny ubytek to 0.5 l cieczy na każdy tysiąc km.” Faktem jest, że zgłoszenia reklamacji do Volkswagen przy tego typu problemach są problematyczne i niechętnie uznaje się wadę fabryczną silnika. „Zastosowano zdecydowanie za wąski pierścień zbierający olej. W efekcie mnóstwo środka smarnego dostaje się do komór spalania. W trakcie dynamicznego przyspieszania 1.8 TSI potrafi zadymić niczym stary diesel.” Problemu nie wolno ignorować, gdyż ostatecznie zakończy się to zatarciem silnika, co jest rezultatem zbyt niskiego poziomu oleju. Rozebranie jednostki i wymiana wadliwych podzespołów (tłoki, pierścienie i korbowody) jest skutecznym rozwiązaniem. Tego typu operacje w ASO to standardowo koszt ponad 20 tys. zł, stąd kierowcy często odkładają w czasie tę naprawę, nie zawsze jednak zdążą przed większymi kłopotami, zaś inne rozwiązania to szacunkowy koszt minimalny 10 tys. zł, stosowane przez niezależne warsztaty, co sprawdza się wyłącznie na krótką metę.
My chcemy oszczędzić Państwu powracających trudności jak i nadwyrężania budżetu, dlatego też przypadek Państwa samochodu zweryfikujemy indywidualnie, a co ważne - prowadzimy naprawy samochodów Volkswagen wyposażonych w silniki TSI w przystępnych cenach.
(fot. volkswagen.pl)
Osoba do kontaktu: Zbigniew Broler broler@bosch-service.pl , tel. 509 696 961